1. סרטונים
  2. זוגיות
  3. נישואין שניים ומורכבים

       זוגיות שניה : 

    נישואים שניים מהווים לכאורה ניסיון של האדם לשיקום עצמי ולבחינה של הקמת משפחה בצורה טובה יותר לאחר הכשלון הקודם . 

 בכדי להבטיח אחוזי הצלחה גבוהים ככל הניתן , אנו חייבים לעשות עם עצמנו בדק בית יסודי שיכלול חשבון נפש כיצד היגענו למקום בו  נכשלנו וכיצד  נוכל למנוע טעות זו בעתיד .

 מאחר וכמובא בדף של הפסיכותרפיה , אדם העבור משברים בילדות עשוי לגרום לעצמו שחזורים בעתיד הקרוב או הרחוק . 

 כמו גם כאן , אדם שהתגרש ולא ישב עם עצחמו ועבד על עטויותיו , הרי שסיכויים גבוהים שימצא עצמו בשחזור טעויותיו ולא מקרה אחד  היה שהיו גרושין שניים ושלישיים וש אשר נמנעים מלהינשא מחשש שיבולע להם שוב . 

הדרך הטובה ביותר היא לעבור דרך מטפל מקצועי פסיכותרפיסט מומלץ או מטפל רגשי מומלץ אשר באמתחתו קיים ניסיון בייעוץ זוגי  ועימו לבדוק את העבר שלנו וכיצד אנו נערכים לעתיד טוב יותר .

 ברור הדבר שהחלטה לצעד כזה לא פשוטה אבל אם נשים את עתידינו או את הסיכוי לכשלון נוסף על מאזניים נראה שטוב נעשה אם נעבור  תהליך כזה . 

 לפרטים על טיפול פסיכותפרי או רגשי ניתן להשאיר פרטים ואנו נשוב אליכם בהקדם . 


    נישואין מורכבים :

 הגדרת הנישואין המורכבים היא : זוג שנישא ללא הדרכה , ללא הכוונה , המנהלים את מוסד הנישואין במערבולת של תקלות ומשקעים        שליליים שנגרמים כתוצאה מקונפליקטים מתמשכים , בעיות מול משפחות המוצא , בעיות בחינוך הילדים , ניהול כלכלי כושל , קונפליקט    סביב ההשקפה , בעיות נפשיות הגורמות לקונפליקטים ועוד.


 נישואין מורכבים ייווצרו גם כתוצאה של נישואין שניים או הסתבכות כלכלית מתמשכת . לא הרבה יועצים ואנשי טיפול ייכנסו לתיק של         בעיה מסוג זה שכן , מצב זה מצריך ידע רב מאוד בתחום וכן כישורי חיים וניסיון חיים רב מול בעיה זו .


 למותר לציין כי יועץ שעבר משברים בחייו או גדל מול זוגיות הורית סדוקה ושרד , יהיה בעל כלים רבים יותר מאשר יועץ אשר עבר הכשרה    תיאורטית בלבד .


 טריגר נוסף לנישואין מורכבים ייוצר על ידי התערבות משפחות המוצא או משולשות בנישואין { התערבות פיזית או וירטואלית של גורם        שלישי כלשהו } .


 בכדי לטפל במצב כזה , יש לבחון את איכות המטפל , רמת הכשרתו , הצלחותיו וכד' . לא להיגרר אחר מראה העיניים הגורמים לנו לא          אחת להיכנע ולהבין כי התעודות מכשירות את המטפל אלא בנוסף לאלו יש לבחון את כליו , ניסיונו והצלחתו של המטפל שכן מורכבות        בנישואין זהו המצב כמעט המסובך ביותר עבור איש טיפול ואמשיל זאת להשתלת לב או כבד בניתוח כירורגי פולשני .

 לפרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים באתר ואנו נשוב אליכם בהקדם . 

******************************************************************************************************** 

"איזהו חכם הרואה את הנולד ".  לקבלת פרטים לייעוץ ראשוני אנא השאירו םפרטים באתר ואנו נשוב אליכם בהקדם . 


  שלווה בארמנותיך :

    לפרטים נוספים :

  טיפול זוגי .

  טיפול רגשי .


  פסיכותרפיסט מומלץ . 


  קלינאית תקשורת - טיפול בשפה ודיבור וכו' .

  ועוד . 

logo בניית אתרים